6. Podprogowe oddziaływanie słowa i treści

Badanie energii słowa i jego oddziaływania na odbiorcę (nie tylko człowieka), to kolejny krok w moim stopniowym rozwoju i poszukiwaniu odpowiedzi na fundamentalne pytania ludzkości o własne pochodzenie.

Wiele wskazuje na to, że dane mi było urodzić się właśnie po to, abym zajęła się szukaniem wytłumaczenia na temat Mocy Słowa, jako początkującego wszelkie Istnienie, ale też źródło siły i destrukcji. Wskazuje na to legenda, związana z moimi chrztem w kościele. Nie dosyć, że miałam aż czterech Rodziców Chrzestnych, co wcale nie było wtedy typowe, to jeszcze przyniesiono mnie przed ołtarz „do góry nogami”. A wszystko z miłości! Moi Rodzice Chrzestni przekładali mnie sobie z rąk do rąk, aby każdy sprawiedliwie mógł potrzymać chwilę swoją chrześnicę. Z tego wszystkiego pogubili się, gdzie jest główka dziecka, a gdzie nóżki?! I tak, już jako niemowlę mogłam zobaczyć z właściwej strony znany cytat z Pisma Świętego: „Na początku było słowo…”, który umieszczono na belce stropowej przed ołtarzem, gdzie odbyła się ceremonia mojego chrztu. Po latach, gdy już gorliwie zajmowałam się badaniem wpływu energii słowa i powoli rozumiałam, że stanowi ono subtelny łącznik między ciałem i duszą, tamta historia nabrała nowego wymiaru. Stała się zastanawiającym znakiem losu, którym najwyraźniej podążałam, a który wydał mi się nieomal „z góry” wytyczony, niczym droga Opatrzności. Łatwość, z jaką rozpoznawałam kierunki i metody pracy, budzi ciągle moje zdumienie. O podprogowym przekazie obrazu nie wiem zbyt wiele. Tyle, co przeciętny człowiek. Jednak dane mi było zrozumieć i udowodnić, że także duże treści, czy też pojedyncze słowa mają czasem nieoczekiwane działanie. Tym zagadnieniem zajmowałam się na różne sposoby, o których być może jeszcze kiedyś opowiem. Udało mi się jednak na tyle uporządkować swoją wiedzę i doświadczenia, aby w prosty i skrócony sposób przedstawić wyniki takich analiz w programach komputerowych takich jak: 1. Oddziaływanie nazwy firmy lub produktu 2. Oddziaływanie hasła reklamowego. Każdy może sprawdzić jakie ma oddziaływanie jakaś książka, wiersz, aforyzm, list, czy oferta. Możliwości wykorzystania wyników tych analiz jest wiele. Zapraszam Państwa na stronę jednego z moich portali www.getjob.pl do działu OFERTY/STARTER. Za niewielką opłatą poznacie tam podprogowe oddziaływanie swoich słów.